Niemały wpływ na sukces sklepu odzieżowego ma sposób prezentowania ubrań na wystawie i w lokalu. Klienci znacznie chętniej zatrzymają się przed witryną, za którą znajdują się ciekawie wyeksponowane sukienki, spodnie czy też płaszcze. Warto pamiętać, że pierwsze wrażenie jest niesamowicie ważne. Sprawdź, jakie produkty pomogą ci w stworzeniu ekspozycji, która przyciąga uwagę i zapada w pamięć.
Kraty
Metalowe kraty cieszą się dość dużym powodzeniem w świecie aranżacji wnętrz sklepowych. Jest to stosunkowo tanie i jednocześnie bardzo trwałe rozwiązanie, które na dodatek świetnie pasuje do wystroju w nowoczesnym stylu np. w industrialnych klimatach. Krata ekspozycyjna świetnie nadaje się do zawieszania na haczykach i wieszakach np. szalików, czapek i innych akcesoriów. Warto zwrócić uwagę na parawan, który umożliwia ekspozycję towaru z dwóch stron. Ciekawą opcją jest też jednostronna krata, którą można zamontować na ścianie. Dodatkowo w tej wersji często na dole pojawia się półka, na której można ustawić np. buty.
Panele
Dość podobnym rozwiązaniem do krat są panele ścienne. Taki produkt wygląda nieco bardziej elegancko, dlatego na pewno sprawdzi się w sklepach z ekskluzywną odzieżą i wnętrzach urządzonych w klasycznym stylu. Szeroki wybór kolorów pozwala na idealne dopasowanie paneli do pozostałych elementów aranżacji sklepu. Na takiej konstrukcji można zamontować różnego rodzaju wieszaki, koszyki i pojemniki. Ponadto istnieje możliwość zabudowy, czyli wprowadzenia np. szafek i półek. Panel może też mieć formę gustownej gondoli.
Stendery
W sklepie z odzieżą z pewnością przydadzą się również stendery sklepowe, czyli różnego rodzaju stojaki. Jest to świetny sposób na wypełnienie przestrzeni w lokalu i estetyczne rozmieszczenie ubrań. Sporą zaletą takiego rozwiązania jest mobilność. Stojaki można bez problemu przenieść w inną część sklepu, co może być ważne np. podczas zmiany ekspozycji bądź aranżacji. Warto zwrócić uwagę zwłaszcza na modele na kółkach. Stendery mogą też być ciekawą ozdobą sklepu, czego najlepszym przykładem jest oferta firmy Best-Line ze stojakami w kształcie spirali, fali czy też karuzeli.
Manekiny
Manekiny to od lat nieodłączny element sklepów odzieżowych. Jest to jeden z najlepszych sposobów na zaprezentowanie dostępnych ubrań. Stojak przypominający człowieka można wstawić nie tylko w witrynie, ale także w kilku strategicznych miejscach lokalu. Ponadto stworzenie niebanalnych stylizacji to świetny trik na to, żeby klient zainteresował się kilkoma elementami garderoby zamiast np. jedynie spodni bądź sukienki.
Regał z półkami
Odzież może świetnie prezentować się ułożona na półkach. Stosy posegregowanych kolorystycznie ubrań robią niemałe wrażenie i na dodatek wprowadzają do sklepu wrażenie porządku. Dobrym rozwiązaniem mogą być też moduły, w których oprócz półek znajdują się drążki na wieszaki. Ponadto drewniane meble dodają aranżacji elegancji i przytulności, a w połączeniu z metalem mogą wyglądać bardzo nowocześnie.